Veckans shema:

sorry för att jag har uppdaterat så dåligt det senaste. :( har inte riktigt haft så mycket tid. har ju börjat 2an på gymnasiet nu som alla som läser här typ redan vet om. :P men aja.
i
dag när jag kommer hem ska jag testa mitt nya X-box spel och se så att det funkar, och sen blir det att öva inför mitt prov i medicin som ska vara på fredag.
 
Onsdag: så ska jag öva inför provet, fixa i min gaderob och vila lite. känner att jag behöver det.
 
Torsdag: då är det en seg och jobbig dag precis som tisdagen. då ska jag sedan öva inför provet och vila. sen får jag ju inte glömma en svenska bok till svenskan som vi ska ha för då blir läraren sur, ;P
 
Fredag: när jag kommer hem ska jag städa mitt rum och badrum, fixa mitt natygsbord, spela lite, se på någon film/serie sedan blir det slappa.
 
Lördag: då blir det en slapp dag. om jag inte blivit klar eller inte hunnit börja så ska jag städa ut min gaderob, se på film/serie, spela och kanske gå på bio med familjen. ;)
 
Söndag: söndag blir också en slapp dag. då kanske jag ska på bio och så ska jag spela lite. ;) om ni undrar vilken film så kanske vi ska "Hamilton 2 - Men inte om det gäller din dotter". har nämligen sätt 1an av Hamilton och jag tycker att det ska bli kul att se 2an också. ni får ha en fortsatt trevlig vecka. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det skall bli kul.

2012-09-11 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0