Onsdag!

japp då var det onsdag och halva veckan har gått. gud vad fort tiden går. tyckte det var i går det var jag hade helg men det var enu längre sen.
igår var jag och några tjej kompisar på bio. vi såg "en oväntad vänskap" den var jätte bra. jag kan värkligen rekomendera den om ni gillar att skratta. ;) idag ska jag ha bild för första gången på detta året. sen ska jag ha vård och sen psykiatri. sen slutar jag. när jag kommer hem ska jag sätta mig och spela med min bror tror jag och kanske se på X-faktor. och sätta mig och läsa igenom psykologin. ;)

torsdag: då blir det en lång och jobbig dag i skolan. :( när jag kommer hem då ska jag sätta mig och läsa igenom psykologin och spela lite tror jag. sen blir det snarkning för min del. ;P

Fredag: då tror jag att det blir en ganska lugn dag. :) sen när jag har slutat ska jag möta min syster inne i stan. hon ska vissa mig en affär och sen ska vi åka hem till mig och ha en liten spa och film helg. ;)

DAGENS LÅT:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0