Godmorgon denna jobbiga torsdags morgon! -.-

tja! läget alla?? ;P
själv är det väl bra. jag är på bra humör en så länge. det enda är väl att jag är fruktansvärt trött. :(

idag i skolan ska på svenska göra en debatt mot varför ska man ha matte i skolan? och jag ska tävla mot några andra i klassen framför min klass. ska faktiskt bli lite jobbigt. :/ efter den lektionen har vi vård. då ska vi vara i metodsalen och vårdrummet. jag gissar att vi ska fortsätta sticka på dockor. :'( (JAG VILL INTE)
efter den lektionen ska vi ha spc då gissar jag att hon ska gå igenom en liten grej och sen ska vi fortsätta med filmen som vi har börjat titta på. den är faktiskt bra. (så långt vi har tittat då) :P
sen har vi håltimme i 2 timmar och 20 min. :( då ska jag sätta mig med medicinen och försöka jobba igenom den lite. ;)efter det har vi matte. sen slutar jag. :D

fredag: på fredag börjar jag med bild på morgonen och sen har jag håltimme från 09.30 till 12.00. :) sen ska vi börja med psykiologi igen då ska vi se på fortsättningen av en film.efter det har vi håltimme. (om inte lärararen är snäll och sjuter ihop sina lektioner) ;) vi får väl se. men annars sätter jag mig med medicinen. ;) sen efter det så slutar ja. :D efter det ska jag möta min syster inne i stan. ;) hon ville visa mig en grej där. :) sen ska vi hem till mig. och så ska vi ha spa och film helg tror jag. ;D ♥

HA EN JÄTTE BRA HELG ALLA!♥

Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kämpar på bra.

2012-09-20 @ 07:19:22
Postat av: Linda

tack! <3 :)

2012-09-20 @ 18:34:15
URL: http://liindamariee.blogg.se/?tmp=26062156

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0