Fredag! ♥

japp då var det fredag. är as trött, ska bli skönt att ha ledigt. idag har jag prov på nervsystemet. senare idag ska jag hem och städa, och fixa min gaderob för jag har inte riktigt haft tid till det för en idag. ;P

Lördag: då ska jag bara slappa och göra vad jag vill. på kvällen ska vi (Jag och mamma) till Spannen,John och Susan och äta. ska bli kul att se dom igen, =)

Söndag: blir det slappa och ta det lungt och göra vad jag vill.

och på tisdag nästa vecka ska jag några jag tjej kompisar gå på bio. vi ska se "En oväntad vänskap" .


DAGENS LÅT:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter härligt.

Svar: japp det är det. :)
liindamariee.blogg.se

2012-09-14 @ 13:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0