Diabetes mottagningen!

sorry för att jag har varit så dålig på att uppdatera. jag har haft mycket i tankarna och det har hänt mycket.
men i alla fall. idag ska jag till Diabetes mottagningen. jag tror att jag kommer ligga högre i värdet denna gången en innan. dessutom tror jag att jag kommer att få göra ögon röntgen igen idag. så kommer antagligen inte se något på typ en hel dag. :/ så det kommer nog inga mer uppdateringar idag i alla fall. ska försöka bli lite bättre. ;)
sen i kväll kommer min syster Emma hit igen. :) hon ska ta med sig en film som vi ska se. ;) ♥ sen i morgon vet jag ej vad vi ska göra. ska testa mitt nya spel så fort jag hinner. ;)
sen måste jag städa idag också. :( för det har jag lovat mamma att göra.
 
tycker detta är ganska likt mig faktiskt. :P 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen med städningen. Tycker inte det är likt dig du är 1000 gånger finare.

2012-09-10 @ 07:42:28
Postat av: Anonym

Tack för hjälpen med städningen. Tycker inte det är likt dig du är 1000 gånger finare.

Svar: varsågod♥ tackar ♥
liindamariee.blogg.se

2012-09-10 @ 07:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0