Trött...

gud vad jag är trött. idag ska jag ha matte på morgonen och sen svenska. på matten tror jag att vi ska få tillbaka våra prov och sedan räkna. på svenskan ska vi spela upp våra teatrar. sen har vi igentligen medicin men jag tror inte vi har den lektionen. så då är det håltimme i lite mer en 3 timmar och sen har jag psykiatri då ska vi jobba med frågorna vi fick igår. ;) och sist har vi specialpedagogik. där vet jag faktiskt inte vad vi ska göra.
det kommer att bli en jobbig dag. efter skolan ska jag ut och handla en present till min mormor. :) och sen blir det baka lite till torsdag. tänkte baka kolakakor. :) eftersom alla i min släckt älskar mina kolakakor ska jag baka dom tills mormors föddelsedag på torsdag. :)
sen blir det att jag går en sväng med Saga. och vi får se om jag spelar lite. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fullt upp.Men det skall bli gott att smaka på dina kolakakaor.

2012-11-06 @ 06:23:51
Postat av: Linda

japp i know. ;P <3

2012-11-06 @ 13:03:09
URL: http://liindamariee.blogg.se/?tmp=26062156

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0