Läxor.... -.-

urs. nu har jag suttit lördag, söndag och måndag med läxor hela dagarna.... -.- nu är jag äntligen färdig. :D har gjort alla 50 frågor vi fick i psykiatri, och gjort 3 sidor i barn som far illa. jag tycker att jag är grym alltså. :P

i morgon efter skolan ska jag köpa en present till mormor, baka tills torsdag då mormor fyller år, spela lite och se på någon/några serier. sen blir det gå en sväng med saga också. ;)

onsdag: ska jag titta igenom svenska häftet och göra medicin uppgiften (som är som tur bara en fråga som inte är så stor) :)
och sen blir det en serie som heter pretty little liars och sen spela.

Torsdag: då ska jag börja öva inför mitt prov som handlar om andningsorganen. sen blir det gå en sväng med min hund Saga. kanske hinner spela lite. (vi får se) ;)

Fredag: då kommer Emma (syrran) hit. så jag måste städa innan. sen blir det nog lite spelande se snabbt över andningsorganen och sedan se på the vampire diaries med Emma.

Dagens låt:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0