Bild!

jao då har man bild nu på morgonen som första lektion. :)
sen har man en lång håltimme... -.- vet ej vad jag ska göra då men aja. :/ jag tror att jag ska göra färdigt den där lilla uppgiften i medicin. (det är bara 1 fråga) ;P stor uppgift va??? XD
sen efter det har vi lunch och sen vård. och sen sist men inte minst psykiatri. sen ska jag hem och baka kolakakor tills mormors kalas på torsdag. ;) sen blir det väl att jag spelar lite medans mamma och pappa åker iväg. ;) just det ja jag köpte en present till mormor igår. skriver tyvärr inte idag vad jag köpte. det får ni höra på torsdag eller fredag. för man vill ju inte att någon hon känner eller hon själv som läser det. så hon får reda på vad det är. ha en bra dag alla. ♥

Dagens låt:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt med så mycket håltimmar.

Svar: aa det är det verkligen. :(
liindamariee.blogg.se

2012-11-07 @ 06:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0