Veckans shema!

japp, idag har det inte hänt så mycket. :)
inte ens i skolan. villket är skönt. ;)
i morgon ska jag till Diabetesmotagningen. hoppas att det går fort för jag orkar inte sitta där inne allt för länge. :P
efter det ska jag hem och kanske se på serier. på onsdag ska jag besöka min älskade mormor och morfar.♥ på torsdag ska jag öva lite inför Hälsa och friskvårds provet som kommer om drygt 2 veckor. och kanske se på någon serie. ;)
på fredag kommer Emma syrran hit på besök igen. :D♥ vi hade tänkt under helgen att ha en spa kväll. och film kväll. vi får väl se. ;) det är i alla fall vad min vecka består av. Hur ser eran vecka ut? :) ♥ godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en mysig helg och vecka.

2012-05-08 @ 07:05:57
Postat av: Anonym

Låter som en mysig vecka

2012-05-08 @ 07:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0