Turkiet!♥

idag har vi studiedag så jag är hemma. skönt. :D idag har jag börjat med att lägga fram kläder, för på lördag åker vi. :D
ikväll ska vi gå upp på vinden och hämta resväskorna, och börja lägga ner grejer vi ska ha med oss, och sen blir det historia läxan.
i morgon blir det skola igen och efter skolan blir det jobba med historian. och på onsdag är man ledig igen. :D ♥ det är ju skönt. jag vet faktiskt inte vad jag ska göra då. :P slappa kanske. vi får se. ;)
sen är det bara torsdag och fredag kvar sen sticker jag ner till värmen.
den enda som inte ska åka är min ena bror patrik. men han ska ha lan med sina kompisar här och lite så. ;) så han kommer säkert ha det kul här hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att ha något att se fram emot.

2012-05-29 @ 08:41:03
Postat av: Linda

japp. det ska bli skönt. :)

2012-05-29 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0