Marmaris i Turkiet!

igår hade vi besök av min mormor och morfar på kvällen. det var mysigt att se dom igen. får en sista kram av morfar på lördag då vi åker, efter som han ska köra oss. ;)
hoppas patrik min andra storebror tar hand om huset och hundarna bra.
inatt har jag inte alls sovit bra. :( har sovit mellan 5-6 timmar och känner mig ganska grining och trött.
idag ska jag lämna in min histora henthemta. vi får väl se om jag får stanna längre i skolan idag. ska kanske göra färdigt en grup uppgift med Sandra och Linnea. hoppas vi slipper det....
efter skolan ska jag städa mitt rum och packa. sen blir det sängen tror jag.
PÅ LÄRDAG ÅKER JAG!!!! :D♥♥♥♥♥♥
vi ska åka till Marmaris i Turkiet. ni kan se vart vi ska åka på kartan nedanför:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det är fin där.

2012-05-31 @ 14:57:04
Postat av: Linda

jao. det hoppas jag med. :D <3

2012-05-31 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0