japp då var man ledig igen! :D ♥

skönt att vara ledig igen. har varit ledig i 2 dagar denna vecka. :D nu är det bara 2 dagar kvar, sen sticker jag, Daniel (min ena storebror), mamma och pappa till turkiet. :D♥ ska bli skönt att få sola och slappa innan man ska tillbaka till skolan. jag ska nämligen gå på sommarskola. :/ lite boring faktiskt. men valde det för att jag kanske slipper ett 4 år i skolan då. det som är mer boring är att jag kommer att få gå antagligen på min föddelsedag också. :( men aja. jag vill komma ut ur skolan någongång så jag försöker se det posetiva med detta. ;)
i morgon ska jag fortsätta och packa, lägga in musik i min ipod och lägga ner några bra filmer. ;) (jag har en bärbar DvD) ;)
i dag har jag äntligen skrivit färdigt historian. mamma ska skriva ut den i morgon så att jag kan ge den i handen till min lärare. ;)
min historia henthemta handlar om flodvågen/Tsunamin 2004. där jag förlorade 4 personer som stog mig väldigt nära. jag förlorade min bästa vän Sofia, hennes bror Kistian, hennes mamma Kristina och hennes pappa Björn.
R.I.P♥
Kristina (Sofias mamma):
Sofia, kristian (Sofias Bror) Björn (Sofias pappa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0