Helgen!♥

denna helg som har varit:
i torsdags: fixade jag lite inför min tjejmiddag. när dom var här åt vi grillat. till efterrätt bjöd jag på glass och maränger, efter den efterrätten bjöd jag på en till, och det var chocklad fondue. man fick doppa jordgubbar, banan och vindruvor. när vi hade ätigt färdigt gick vi ut i spat en stund. det var jätte mysigt. ;) när vi alla var uppe satte vi oss vid projekton och tittade på 2 skräck filmer. runt 12 halv 1 på natten hade alla åkt hem.
Fredag: i fredags var jag på 50 års kalas. Det var min mammas kompis Susan som fyllde 50. grattis. hade det kul med Spannen (Angelica) där. ;)
Lördags: då var jag på bröllop. min kusin skulle gifta sig igen.
Söndag: Då gjorde jag läxor, klipte en film och så badade jag i våran pool för första gången på detta året. ;) var lite kalt. 22 grader var det. ;P
Måndag (Idag) : Har jag varit i skolan och inte gjort så mycket. ;P efter skolan så åkte jag hem och åt spageti och köttfärsås. när jag hade ätigt färdigt åkte jag till backaplan och köpte en prisent till min kompis som fyller år snart. ;)
Tisdag (imorgon): då skulle jag igentligen vara ledig men jag valde att göra mitt matte nationella imorgon istället. eftersom att min matte grupp gör matte nationella när jag åker till turkiet. jag tror att jag slutar någon gång runt 1 tiden. ;) efter det ska jag hem och plugga på hälsa och friskvårds provet som är på onsdag.
Onsdag: då börjar jag igentligen klockan 9. men vi fick skippa det första passet så då börjar jag 10.00 istället. :D och då börjar jag med prov i hälsa och friskvård. sen har jag lunch och sen historia och sen slutar jag. :D och efter skolan ska jag hem och börja med historian. :/
Torsdag: då är det sista matte nationella prov. sen vet jag inte om vi har några vanliga lektioner efter men det hoppas jag inte. ;P när jag har slutat ska jag fortsätta jobba med historian.
Fredag: då kommer min kära syster hit på besök igen. :D ♥ JAAAAA!♥ ;) då hade jag tänkt att vi kunde ha en spakväll, med spat ute och sedan ansiktsmask och skräckfilm. ;)
Lördag: då är min syster Emma fortfarande här och ja vi kanske badar om det fortfarande är varmt i poolen. ;) sen på kvällen ska vi se på eurovision song contest. ;)
Söndag: då kanske vi badar om det fortfarande är varmt i poolen. ;) på eftermiddagen vid 4 tiden åker Emma hem igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har mycket att göra.

2012-05-22 @ 07:32:35
Postat av: Linda

japp. tyvärr. :(

2012-05-23 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0