Gäster....

japp. igår kväll han jag inte se på the vampire diares för att killarna han komma. :( men jag ska se den senare idag. ;) idag ska vi få gäster hit. det är mammas kusin/kusiner. vet inte rikigt hur många av hennes kusiner som kommer så jag skriver kusin/kusiner. :P haha. sen kommer min mormor och morfar också. :D♥♥♥
igår kväll kom min morbror kenneth hit på besök. det var jätte trevligt. han höl oss sälskap till 10 på kvällen. det var mysigt att få träffa honom igen. ♥ ska se honom igen ikväll för vi ska hem till mormor och morfar ikväll och träffa mammas kusin/kusiner, morfar, mormor och kenneth. ska bli mysigt. :)♥ ni får ha en trevlig dag.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0