Tröttare en tröttast!

idag är jag super trött. ska till skolan snart också. -.-
tur att det inte är så lång tid innan jag har riktigt lov då. ;)
igår var jag och mamma på Allum och shoppade lite. vi var där i 3 timmar. jag köpte ett halsband, 2 linnen, en över tröja, 2 par shorts, ett halsband och en väska. :) efter det åkte vi till coop och handlade lite mat. sen åkte vi hem och somnade så söt för vi var SUPER TRÖTTA! ;P
fast idag är jag också super trött. men men, sånt är livet. man får resta sig upp igen även om man är en zombie. :P
idag ska jag först till skolan, när jag kommer hem ska jag gå en sväng med min vove Saga, sen ska jag rensa ut min gaderob, och sen äta och sen sova. ;P
Fredag: då ska jag till skolan igen. -.- och efter skolan ska jag gå en sväng med Saga igen. :) och sedan efter om jag inte var färdig med min gaderob så får jag väl fortsätta med att göra färdigt det.
Ni får ha en bra dag, jag lägger ut bilder på vad jag har köpt senare. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är duktig.

2012-06-29 @ 13:14:53
Postat av: Linda

Tack♥

2012-07-02 @ 14:46:55
URL: http://liindamariee.blogg.se/?tmp=26062156

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0