Sorry! :(

jag är ledsen att jag inte har hunnit/orkat uppdatera. det är så här att jag går på sommarskola nu och jag får läxor också. :( och efter jag har gjort dom går jag och lägger mig.
Tisdags: då fyllde jag år. :D ♥ jag fick en massa fina prisenter. ;) ♥ Tack för alla graturlationer och prisenter. :)♥ sen hade vi gäster på kvällen också. och så var jag i skolan på morgonen.
Onsdags: jag var i skolan, och när jag kom hem blev det läxor och sedan sova. -.-
Torsdags: var jag i skolan och sedan hem och se på film. :P sen somnade jag runt 12.00
Igår/Fredags: då var det midsommar, och Spannen och hennes ´familj var här. :D ♥ vi hade det jätte mysigt. :)
Idag: mamma och pappa ska hjälpa mammas kompis att flytta. och jag ska vara ensam hemma.
Imorgon: vet ej vad som händer. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du hinner vila lite emellanåt.

2012-06-25 @ 06:26:33
Postat av: Linda

aa, fast det skulle vara skönare att vara ledig nu, så att jag hinner friska upp mitt huvud innan skolan börjar igen. -.-

2012-06-25 @ 21:39:41
URL: http://liindamariee.blogg.se/?tmp=26062156

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0