Sommar skola!!!

pp, 2 dagars sommarlov är skönt. känns som en helg. men aja. :P i morgon börjar jag sommar skola. tycker det ska bli lite jobbigt och så. men jag försöker så jag är väl duktig. sommar skolan pågår i 3 veckor. ska läsa upp engelskan. har tyvärr inte riktigt nått så långt en. men jag hoppas att jag klarar det nu. annars får jag läsa det igen och det vill jag helst inte.
jag skulle haft matte också, men jag tror dom tog bort det för att jag får börja på matte A kursen endå även om jag inte skulle klara matten. (jag vet inte en om jag har klarat matten eller något annat ämne en, för jag har inte fått mina betyg en)
i förgår åkte jag, Linnea och Nathalie till nordstan och käkade lite. sen lullade vi runt en liten stund också.^^ efter det åkte jag och linnea till linnea för att hämta lite kläder eftersom linnea skulle sova hos mig. sen åkte vi hem till mig. vi satt och såg på 2 och en halv film sen orkade vi inte mer. ;P (klockan var rätt sent då)
igår var jag och linnea och såg LOL på bio. (det var biopremiär) den var as bra. om ni gillar tånårstjej filmer ska ni åka och se på den för den var värkligen as bra. :)
idag har jag inte gjort så mycket. mest öppnat dörren hemma hela tiden. efter som att det ringde ganska mycket på dörren. mormor och morfar kom och hälsade på, sen kom ken och anika (min farbror och hans tjej) och hälsade på, sen kom dom som fixar bergvärmen åt oss och ville titta in. sen har det väl inte hänt så mycket. i morgon efter skolan ska jag mötta upp min syster Emma på backaplan. hon ska bo hos oss denna helgen. :D ♥ ska bli kul och skönt att få träffa henne igen. hon ska få en bamse kram utav mig. :D ♥
PÅ TISDAG FYLLER JAG 17 ÅR!!!! :D ♥


LOL:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att ha sommarlov.

2012-06-19 @ 13:12:53
Postat av: Linda

aa, förutom att man går på sommarskola då. ;P

2012-06-19 @ 23:17:30
URL: http://liindamariee.blogg.se/?tmp=26062156

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0