SKOLAVSLUTNING! ♥

japp, i morgon är det skolavslutning. jag börjar klockan 10.00 i morgon. jag vet tyvärr inte när jag slutar men jag gissar kl.12.00. ;)
efter skolan ska jag ock några tjej kompisar som jag är med i skolan ut och äta. jag tror att vi ska äta på jensens böfhus. men är inte säker på det heller. ;) (skriver i morgon vart det var vi åt) ;)
för en liten stund sedan var jag och mamma på allum och växlade tillbaka pengarna. efter det shoppade jag ett par nya shorts, 2 linnen, och en bikini. :)
nu är vi äntligen hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var jättefin.

2012-06-12 @ 07:26:39
Postat av: Linda

Tack! :)

2012-06-12 @ 08:25:26
URL: http://liindamariee.blogg.se/?tmp=26062156

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0