Hemma igen!

nu är jag hemma igen från Turkiet. jag var i Turunc i Turkiet. det var riktigt fint där. Hotelet vi borde låg mitt i en lagun. det var så vackert. köpte en massa fina saker.
idag har jag börjat packa upp, varit hos mormor och morfar, pratat med min syster Emma på telefon, pratat med Angelspannen i telefon, min morbror har varit på besök, min bror patrik björd mig på burger king, jag och min bror patrik har sätt på 3 avsnitt av en serie och jag har fixat bildspel till alla bider från Turkiet. ;) snart ska jag gå och lägga mig igen för jag är skit trött och sov typ inget i natt. :/ så jag hoppas att jag sover bättre i natt. ;)
godnatt. ♥

här är en bild på lagunen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0