Swag! ♥

Idag har min dag faktiskt varit rätt så bra. :)
när jag vaknade så såg jag på en film på tv:n. (ingen aning vad den hete) sen hjälpte jag mamma att börja tvätta fönsterna och sen kom Daniel och frågade om jag ville hänga med till backaplan och jag sa ja så jag hängde med. han köpte lite mat och sen åkte vi till mcdonalds och tog med hem 2 chiese börjare var. sen hjälpte jag mamma att tvätta borden ute. sen hade jag väl tänkt fixa lite i min hylla och ta utt några kläder till ur min gaderob. och i kväll blir det väl film/serier. (vet inte riktigt vad jag vill av detta) :P
just det jag. jag såg på Teen Wolf med Patrik också. :)
ha det bra.♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0