Snart ska jag...


åka för att se på min morbrors nya segelbåt. sen på vägen hem ska jag köpa Pringels och Cola. när jag har kommit hem ska jag se på serier och bara mysa för mig själv. :)

Imorgon: ska jag fixa lite i mitt rum för spannen och hennes familj kommer på besök. sen vet jag inte mer vad som händer.

Torsdag: Blir det hjälpa mamma lite efter som mamma ska ha 50 års kalas på lördag. :) sen blir det film/serier och slapping. :)

Fredag: då ska jag baka till mammas 50 års kalas och så ska jag fixa lite i mitt rum, se på någon bra serie/film och så kommer min älskade syster Emma hit igen. :D ♥


Här kommer en låt jag tycker är jätte bra. :) lyssna och komentera gärna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0