Skola!

idag:
i morse var jag i skolan och gjorde prov, när jag kom hem åt jag lunch. efter lunchen så gick jag en långpromenad med min hund Saga till Tuve och hälsade på min bror Daniel. nu är jag hemma igen. om en liten stund kommer mamma och pappa hem och då ska vi äta middag. efter middagen ska vi åka till Ikea och köpa en bokhylla till mitt rum. sen ska när jag kommer hem och har fixat bokhyllan ska jag se på en film och sen sova. :)
Tisdag:
då ska jag till skolan och ha engelska. efter skolan ska jag städa ut min gaderob, hjälpa mamma med en grej, och gå en liten sväng med Saga. ;) ♥
Onsdag:
då har jag slutprov i engelskan och sen har jag SOMMARLOV!!!! vet tyvärr inte vad som händer på onsdag. :P antagligen film, spela eller träna. ;) vi får se.
Torsdag:
vet ej en. skriver mer senare vad som kommer/har hänt då. ;)
Fredag:
då kommer syrran hit på besök igen. :D ♥
Lördag:
syrran är här.
Söndag:
syrran åker hem vid 4 tiden. på kvällen blir det film/serie och bara slappa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fullspäckad vecka.

2012-07-03 @ 07:02:49
Postat av: Linda

japp. :)

2012-07-03 @ 19:51:45
URL: http://liindamariee.blogg.se/?tmp=26062156

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0