Grattis i efterskott min älskade bror! ♥

igår fyllde min kära bror patrik år. mormor och morfar kom och åt och firade min bror Patrik. vi var ute och badade, åt grillat, spelade dans spel och myste lite.
idag ska Emma syrran åka hem efter en långa mysiga dagar tillsammans.♥ men hon kommer ju snart igen. ;) senare idag kommer Spannen och hennes familj på besök. :D dom ska äta här och så ska vi åka till Ikea och lite så tillsammans. senare ska jag fråga Patrik om han vill se något avsnitt med mig. (vi har börjat på en ny serie som heter Teen Wolf) den är jätte bra. ;)
om ni ska börja se på någon ny serie tycker jag att ni ska börja se på den. :) sen i morgon händer det inte så mycket. det blir väl lite spel och film/serier och lite så. sen ska jag även packa lite. ;)
på lördag till sändag ska vi åka iväg med husvagnen. (vi fick låna min mormor och morfars husvagn) vi ska upp till Värmland. (min bror Daniels kompis ska gifta sig) . sen kommer vi hem på Söndag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0