Välkommen till min nya blogg ♥

Jag är en tjej vars namn är Linda. Jag är snart 17 år och älskar musik. Jag spelar gitarr och sjunger det mesta av min fritid. Min högsta önskan just nu är att få träffa Justin Bieber.♥
Jag går första året på vård och omsorg på gymnasiet. Jag har 3 syskon. En syster och två bröder. Min syster heter Emma och mina bröder heter Daniel och Patrik. min mamma heter Lisa och min pappa heter Björn. Jag har diabetes och har haft det sen jag var 10 år. så snart 7 år har jag haft det. :/ jag har haft mycket problem genom mitt liv. inte bara diabetesen. men jag tar kanske upp det en annan dag.
om ni har mer frågor kan ni kontakta mig på hotmailen: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0