Sv-Nationella! :(

japp då var det sista svenska nationella idag då. :( just nu känns det inte som att det kommer att gå så bra. :/
men jag försöker trycka in i mig att jag kommer klara det men jag tror inte på mig själv i detta laget faktiskt. :(
efter det blir det väl en väl en vanlig dag också. jag är trött och orkar inte jobba så mycket. kan dom inte softa lite? vi orkar inte jobba i detta tempot. vi har haft 3 dagar i rad nu med 3 prov och sen ska vi ha vanliga lektioner efter varje. jag kommer ju att somna på både vården och svenskan om vi har några lektioner. :( och det vill jag ju inte men om dom ska ha så, så kommer jag defenitivt att somna. -.-
men aja. igår fick jag en lapp om återträff på min gamla skola. funderar på att gå. :) bara för att se hur det har gått med alla. ;)
mmen vi får se för dom jag umgicks med ska kanske inte ditt. :/ men jag tror att jag går endå. ;)
vad tycker ni? :)
idag efter skolan blir det lite slapp och bara ta det lungt. :) tror jag... ;P
om inget annat kommer i vägen. ;P som jag inte hoppas att det gör. :)
jaja, ni får ha en bra dag. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får ha en bra dag du med. Kan vara kul och gå på återfträffen. Folk ändrar sig när dom börjar i gymnasiet.

2012-04-26 @ 06:39:50
Postat av: Linda

aa jag vet. det kan vara kul. så jag tror att jag går.

2012-04-26 @ 06:40:30
URL: http://sagaisthebestever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0