Min dag!! ;)

jag började vid tio och då hade jag engelska nationella. efter det hade jag matte. det var väl inte heller särskilt roligt.:P
sen lunch. (så klart) ;P
efter lunchen hade jag den sista lektionen för denna veckan. det var hälsopedagogik. det var väl sådär det också. hände inte så mycket. ;P jo en sak hände på den lektionen. jag fick reda på att vi ska åka på museém på torsdag. ;D efter skolan åkte jag, mamma och pappa för att lämna min bror patrik hos en kompis för dom ska ut ikväll. :P
när vi hade lämnat honom åkte jag, mamma och pappa till Allum. där köpte jag en tjol på Gina Tricot. (jag lägger ut en bild på den senare på bloggen)
nu är jag hemma igen. och ska slappa resten av kvällen. det består av att sita ensam och titta på serier. i morgon ska jag hem till min bästa vän Angelspannan/Spannisen (Angelica). ;) ♥ ska bli kul och se henne igen. det var längesen sist. :D ♥ resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. :P
i över morgon ska justin bieber vara med på tvn på morgonen så det kommer jag sitta med på morgonen. efter det vet jag inte. :P och på måndag händer det inte så mycket. ska slappa och lite så. OCH GLÖM INTE ATT JUSTIN BIEBERS NYA LÅT "BOYFRIEND"S VIDEO KOMMER UT PÅ TISDAG!!!!! annars händer det inget mer för min del på tisdag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0